sobota, 12 lutego 2011

Rozdział 5 " Nowa szkoła " .

Był już wieczór . Zeszłam na dół i zjadłam z rodzicami kolację . Wypiłam kakao i poszłam się kąpać . Po godzinie pobiegłam szybko spać . Rano obudził mnie budzik do szkoły . Strasznie nie chciało mi się wstawać ale musiałam . Ubrałam nową sukienkę  . Zeszłam żeby zjeść śniadanie i nagle w drzwi zapukała Maya . Poszłam otworzyć i wpuściłam ją do domu . Ubrałam buty wzięłam torbę i poszłyśmy do szkoły . Bałam się pierwszego pójścia do zupełnie obcej szkoły . Był już dzwonek więc szybko pobiegłyśmy do klasy . Weszłam z Mayą i każdy się na mnie patrzył . Dziwnie się czułam .. Maya zaprowadziła mnie do szkolnej ławki w której mam siedzieć razem z nią . Pani powiedziała :
- Jak widzicie przyszła do naszej klasy nowa koleżanka, chodź na środek i przedstaw się . - uśmiechnęła się pani .
Poszłam na środek i opowiedziałam coś o sobie :
- Cześć, jestem Pattie i pochodzę z Polski  .Mam 13 lat . Interesuję się muzyką , fotografią , sportem itp. Mam nadzieję ,że mnie polubicie .
Pani wymyśliła że każdy mi się przedstawi. Stałam na środku i uczniowie z klasy podchodzili do mnie , podawali mi rękę i się przedstawiali .Chwilkę potem podszedł do mnie ten chłopak którego widziałam z gitarą . Przedstawił się tak :
- Siema, jestem Justin Bieber . Mam 13 lat . Interesuję się głównie muzyką tzn. śpiewem i graniem .
Byłam strasznie szczęśliwa ,że go poznałam . Miałam nadzieję ,że się polubimy . Gdy każdy już opowiedział coś o sobie usiadłam do ławki . Pierwszą lekcją była lekcja języka angielskiego . Dostałam same dobre oceny, wydawało mi się że nauczyciele mnie lubią i byłam z tego bardzo zadowolona. Na przerwach próbowałam zwrócić uwagę Justina ale to na nic .. Po lekcjach poszłyśmy z Mayą na lody . Później poszłam do domu . Zjadłam obiad , odrobiłam lekcję i weszłam na laptopa . Stworzyłam sobie facebook'a i dodałam do znajomych Justina ...


***
Przepraszam ,że  ten rozdział jest taki krótki ale nie mam ochoty pisać dłuższego . Następny będzie lepszy ; )

1 komentarz:

  1. Boski ^^ Czekam na następny ;)
    Zapraszam do mnie :
    www.loveversushate-carolcieeekkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń