wtorek, 8 lutego 2011

Rozdział 4 " Przygotowania "

Po chwili mama wyszła ze sklepu i poszłyśmy dalej . Chłopak o pięknych brązowych oczach również poszedł lecz w inną stronę . Tak strasznie się bałam ,że już nigdy go nie zobaczę . Za 10 minut dotarłyśmy do sklepu z odzieżą młodzieżową . Było tam dużo pięknych ciuchów .Nagle zauważyłam śliczną sukienkę która pasowałaby na pierwszy dzień w szkole .
- Mamo, kupiłabyś mi tą sukienkę ? Strasznie mi się podoba - spytałam
- Hm.. no mi też się podoba . Dobrze, kupię Ci . - odpowiedziała 
- Och.. dziękuję - powiedziałam szczęśliwa .
Chwilkę później poszłam razem z mamą do księgarni po nowe książki i zeszyty . Gdy skończyłyśmy robić zakupy było już późno . Postanowiłyśmy wrócić do domu . Cały czas zastanawiałam się kim może być ten chłopak ,który grał na gitarze . Po przyjściu do domu , poszłam pokazać tacie co kupiłyśmy . Bardzo spodobała mu się ta sukienka . Była prześliczna . Zabrałam zakupy i pobiegłam do swojego pokoju . Spakowałam wszystkie książki zgodnie z planem lekcji . Martwiłam się jak może być w nowej szkole . Nie znałam idealnie języka angielskiego więc postanowiłam się jeszcze troszkę poduczyć . Mniej więcej rozumiałam ten język bo w starej szkole jeszcze w Polsce uczyłam się jego i chodziłam na dodatkowe zajęcia . To było dla mnie bardzo ciekawe.
- Puk, puk - usłyszałam dźwięk , ktoś pukał do drzwi . 
-Kto tam ? - spytałam
- Ja jestem Maya , otwórz proszę - powiedział nieznajomy głos
- Dobrze , już otwieram - odpowiedziałam
Jak już otworzyłam drzwi zobaczyłam dziewczynę . Miała czarne długie włosy i brązowe oczy .Była bardzo ładnie ubrana. Patrzyłam się na nią przez chwilkę i zapytałam :
- Kim jesteś ? Znamy się ? Kto Cię tu przysłał ? - spytałam , oczywiście w języku kanadyjskim .
- Jestem Maya i mam 13 lat . Będziemy razem chodziły do klasy . Twój tata mnie przysłał ,bo jestem córką twojego ojca kolegi . - odpowiedziała dziewczyna
- Aha , miło mi . Ja jestem Pattie i pochodzę z Polski . Mogę wiedzieć po co przyszłaś ? -zapytałam
- Tak, przyszłam aby Ci opowiedzieć o szkole i nauczycielach . Jeżeli chcesz poduczę Cię angielskiego języka. - powiedziała Maya
- Okej, dziękuję Ci że przyszłaś . - powiedziałam i uśmiechnęłam się .
Przez najbliższe 3 godziny rozmawiałam z Mayą . Razem się uczyłyśmy . Jest cudowną koleżanką . Nagle przypomniał mi się chłopak o brązowych oczach . Zapytałam Mayę :
- Przepraszam ,że ci przerywam ale chciałam Cię o coś zapytać . Mogę ? - spytałam
- Tak oczywiście Pattie . Pytaj o co chcesz . - odpowiedziała
- Znasz może takiego pięknego chłopaka ,który ma brązowe oczy i brązowe włosy . Gra przepięknie na gitarze . - zapytałam ciekawa .
- Oczywiście ,że znam pewnie chodzi Ci o Justina Bieber'a ? Będzie chodził z nami do klasy . - powiedziała Maya .
- Na prawdę ? Ależ się cieszę .. - krzyknęłam z radości . 
Uczyłyśmy się i rozmawiałyśmy nagle Maya przypomniała sobie że miała być o 20 w domu .Pożegnała się ze mną i wyszła . Wcześniej umówiłyśmy się ,że przyjdzie po mnie do nowej szkoły ...

5 komentarzy:

  1. podoba mi się. ale chcę ci zwrócić uwagę na to, że nie istnieje język kanadyjski, Kanadyjczycy mówią po angielsku. bez obrazy.;** rozdział świetny! <3

    OdpowiedzUsuń